Terug in ijskoud Vianen!!! - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Terug in ijskoud Vianen!!! - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Terug in ijskoud Vianen!!!

Door: BloemenDaal

Blijf op de hoogte en volg Raquel

30 Januari 2012 | Nederland, Vianen

Hallo iedereen.We zijn weer terug in het koude Nederland.
Wat een schok als je uit 44 gr komt!!
We hebben de laatste dagen in Perth nog ontzettend genoten van het mooie weer, het heerlijke huis waar we verbleven, die prachtige zee op de achtergrond en de lieve mensen.
Kortom het is en blijft gewoon een topland om te verblijven of om gewoon te wonen...haha.
We hebben door de hitte de laatste dagen vooral veel gezwommen in het prachtige zwembad in de tuin en rustig aan gedaan.
De zwoele avonden gebruikten we om op het terras lekker terug te blikken op al het moois wat we gedaan en gezien hebben.

Op 26 januari zijn we nog naar Kings Park in Perth gegaan om Australia Day te vieren. Met z'n allen picknicken in het park en vanaf 20:00 uur een weergaloze vuurwerkshow kunnen zien. Het was onwijs spectaculair...

Op de laatste avond hebben we als afsluiter nog heerlijk gegeten bij Restaurant Trigg Island Cafe aan het strand waar we nog werden getrakteerd op een prachtige zonsondergang.De volgende dag was het helaas toch echt tijd om de tassen te pakken en de taxi te nemen naar Perth Int.Airport voor de vlucht naar Kuala Lumpur.En na 2 goed verlopen vluchten waarin vooral Leif en Raquel goed hebben kunnen slapen werden we op Schiphol opgewacht door de opa's en oma's die hun kleinzoon toch wel erg hadden gemist.Nu thuis op de grondmolen zijn we lekker aan het bijkomen van de reis en de jetlag wegwerken.Wij willen iedereen heel erg bedanken voor het meeleven en de lieve reacties op onze blog. We vonden het super dat zoveel mensen ons volgden op onze topreis. Als afsluiter nog een paar mooie foto's van onze trip.

Dag allemaal en tot snel! XX

Roy, Raquel en Leif

• 30 Januari 2012 - 12:19

Bert En Rich:

Fijn dat jullie er weer zijn! Even wennen aan de kou....
    Het was top om toch een klein beetje mee te zijn geweest naar down under :)
    Nou lieverds, hopelijk zitten jullie snel weer in het juiste ritme.

XXXXXXXXXXXXXXXX

• 30 Januari 2012 - 12:32

Astrid:

Gezellig dat jullie er weer zijn....jammer dat jullie niet wat meer van die 44 gr. hebben meegenomen.... Tot snel.

Dikke kus

• 30 Januari 2012 - 21:15

Ineke:

Fijn dat jullie er weer zijn en kunnen terug kijken op een geweldige reis! Nu even lekker bijkomen, zie je vrijdag!

groetjes Ien

• 30 Januari 2012 - 22:07

Ria:

Voorbij jammer, maar jullie hebben va
    n deze reis genoten .En ik van jullie verslag liefjes .Bedankt en tot gauw.xx

• 31 Januari 2012 - 14:33

Lot En Joris:

ooooowww yesss!! jullie zijn weer terug!! Niet leuk voor jullie maar wel voor ons!!
    Wanneer gaan we elkaar weer zien?

xxxx

• 02 Februari 2012 - 18:19

Lizet:

lekker dat jullie er weer zijn, het was heel leuk om jullie een beetje te volgen, tot snel xxxxxxxxxxxxxx