Bunbury - Rockingham - Fremantle - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Bunbury - Rockingham - Fremantle - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Bunbury - Rockingham - Fremantle

Door: BloemenDaal

Blijf op de hoogte en volg Raquel

21 Januari 2012 | Australië, Fremantle

Hier weer een update vanuit het geweldige Down Under. We zijn van Busselton naar Bunbury gegaan, was maar een klein stukje. Daar hebben we vanaf het strand de dolfijnen gezien, ze kwamen zo naar ons toe...heel bijzonder! Leif vond het maar eng, dus bleef op de kant. We hebben in Bunbury hele leuke buren op de camping gehad, echte Australiers, die Roy een baan in de mijnen hebben aangeboden....ohhh als dat maar goed gaat...hahaha. Daarna op naar Rockingham, leuke camping weer. Hebben we 's nachts enorme onweer gehad, hele harde knallen...maar ach ook weer meegemaakt. De volgende dag was het weer...heet. Wij op naar Penguin Island, daar uiteraard pinguins gezien, maar ook heel veel dolfijnen. Staat ook op de film, dat was echt super super super. Nu vond Leif het vanaf de boot ook geweldig. Toen nog bij een eilandje geweest waar zeehonden lagen te luieren...ook leuk! Vandaag zijn we aangekomen in Fremantle, leuk leuk leuk! Morgen ontmoeten we Koen, Marianne en de kids en dan nog 1 nachtje en dan mogen we de camper inleveren. Daarna nog 5 dagen in Perth, helemaal leuk! See ya!

• 22 Januari 2012 - 13:35

Lizet :

geweldig allemaal, wat zien jullie veel, en wat heerlijk dat leif er ook zo van geniet , de tijd gaat hard ,maar geniet nog even vol op van alles dikke kus

• 22 Januari 2012 - 16:09

Marcel & Liegie:

zo, lekker warm he zeg het nog een paar x !!!!! maak er nog een leuk weekje van.Geef leif een dikke kus van zn oom en zie jullie snel.

• 22 Januari 2012 - 16:49

Ineke:

Wat een leuk verslag weer en leuke foto' s echt een super gave reis die jullie maken en O wij willen ook zon, blauw water, kamperen, enz. enz.

Nog heel veel plezier en tot horens!

Dirk en Ineke

• 22 Januari 2012 - 21:42

Sjaak En Yvonne:

Goh jongens wat gaat het snel he,nog een goeie week en het zit er weer op.Maar wat hebben jullie n hoop meegemaakt en gezien,leuk hoor.Roy je gaat je geen rare dingen in je hoofd halen met die mijnen he,ha ha.Nou geniet er nog maar lekker van en een dikke knuffel voor allemaal

• 23 Januari 2012 - 09:12

Martine:

Weten jullie zeker dat jullie terugkomen? ;-) Dolfijnen, pinguins, zeehonden, kangaroos en aussies, echt leuk om allemaal te zien, mee te maken, te beleven enz. Geeft het een beetje flying doctors of Doornvogels gevoel? Ennne wat is een possum? Op afstand geniet ik een beetje mee hoor! Hier is de Recognition Tour bekend gemaakt, (tromgeroffel....) en het wordt: Maastricht!! (want niet 100% geeindigd). Gaan jullie mee, :-)? Liefs en haal nog even het onderste uit de kan, Martine xx

• 24 Januari 2012 - 11:20

Alysha:

Wat leuk dat jullie het zo naar je zin hebben en leif het ook super vind.
    Het is weer is heerlijk bij jullie nog ff van genieten hier is het toch wat frisser!
    nog een paar dagen en dan zijn jullie alweer thuis!
    geniet nog ff !
    Dikke kus voor me kleine vriendje xx & voor jullie ook natuurlijk

• 24 Januari 2012 - 11:22

Fred&diana En Kids:

wat leuk om te zien dat jullie je erg vermaken daar bij die aussies.ze gaan jullie nog missen daar.bereidt jullie je maar voor want hier komt een koufront aan van -10 graden,dus ff gauw een truitje scoren daar van kangeroe leer?????gr en een goede terugreis

• 24 Januari 2012 - 13:28

Lot En Joris:

Geniet geniet geniet!!! Wat heerlijk om jullie reisverslagen te lezen!!
    En wat een gave foto's! We hebben genoeg om bij te kletsen als jullie terug zijn!
    Tot snel!
    liefs, joris, Lot en Jasmijn