Esperance-Hopetoun-Albany - Reisverslag uit Esperance, Australië van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Esperance-Hopetoun-Albany - Reisverslag uit Esperance, Australië van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Esperance-Hopetoun-Albany

Door: BloemenDaal

Blijf op de hoogte en volg Raquel

08 Januari 2012 | Australië, Esperance

Esperance achter ons gelaten en een rit van 290km gereden naar Hopetoun....we hadden er best wat van verwacht want het staat met grote letters op de landkaart...groot is het er zeker niet. Maar gelukkig wel erg mooie, prachtige stranden en een heel mooi National Park. Het waaide er behoorlijk, hebben bijna niet buiten onze camper kunnen zitten vanwege de woei! Heerlijk gegeten in het enige restaurant van Town. Na 1 overnachting naar Albany vertrokken, via de gehuchtjes; Ongerup, Borden en Amelup, dwars door NP Stirling Range. Onderweg nog een Nederlandse molen tegengekomen....hadden we ook van Koen en Marianne gehoord. Wij zijn er niet blijven overnachten maar doorgereden naar Albany. Volle bak hier met Ozzie vakantiegangers...1e camping was volgeboekt...maar gelukkig bij de tweede was het raak. We verblijven op Emu Beach Caravan Park. Vandaag naar Whale World geweest...erg indrukwekkend...Leif vond het geweldig! Op de route naar WW nog naar Cape Bridge geweest, op dat punt zat vroeger Antartica vast aan Australie....hebben we toevallig laatst nog op National Geographic gezien. Morgen verlaten we deze mooie woeste kust en gaan we naar Denmark en Walpole....voor de Tree Top Walk. En dan overnachten in Pemberton. See ya!

• 08 Januari 2012 - 12:54

Bert En Rich:

Top jongens! Klinkt weer geweldig en wat een super foto's! Wat hebben jullie het leuk!

Dikke kus uut 't Veen

• 08 Januari 2012 - 13:16

Antoon En Bea.:

Wat n geweldige reis maken jullie, en wat n prachtige fotos. En Leif met die kangaroo, geweldig! We blijven jullie volgen, erg leuk zo! Groeten uit Ingen.

• 09 Januari 2012 - 14:42

Yvonne En Sjaak:

Wat geweldig dat plaatsje Walpole gekeken op de site ziet er prachtig uit. het is wel genieten daar he.Goed van Leif dat hij dat helemaal gelopen heeft zeg. We zijn benieuwd naar jullie verdere reis dikke knuffels

• 10 Januari 2012 - 08:32

Martine:

He happy family, wat ziet het er allemaal fantastisch uit! Enjoy and greetzzzz, Martine