Nog even.... - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Nog even.... - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Nog even....

Door: BloemenDaal

Blijf op de hoogte en volg Raquel

15 December 2011 | Nederland, Vianen

.....en dan is het zover. We kijken hier al enige tijd naar uit. Heel spannend dat het nu bijna zover is. We hebben er onwijs veel zin in. Over twee weken zitten we in het vliegtuig op naar Kuala Lumpur en na een overnachting in KL vertrekken we de volgende ochtend naar Perth. Daar komen we 29 december 2011 aan, op 30 december kunnen we de camper ophalen en vertrekken we naar een reeds gereserveerde camping in Perth, waar we oud & nieuw zullen doorbrengen. 2 januari gaan we richting het zuiden via Hyden...en vervolgens naar Esperance.... Maar we houden jullie op de hoogte!....

• 27 December 2011 - 07:40

Liesbeth:

En dan is het zover, eindelijk na zo lang wachten .... Een hele goede reis en een ontzettend fijne vakantie!!!

• 27 December 2011 - 08:02

Arti:

Wat een heerlijk vooruitzicht! geniet van elkaar en ik ga je natuurlijk volgen. Tot nog lang niet! ;)

• 27 December 2011 - 08:37

Sandy :

Schatten ik ga jullie heel graag volgen.....wat een heerlijkheid!!

• 27 December 2011 - 22:14

Alysha:

Jullie zitten alweer een paar uurtjes in het vliegtuig..
    Ga jullie missen.
    Dikke kus aan Leif.

xxxxx

• 28 December 2011 - 15:54

Heleen&Felix+kids:

Hallo Roy en Raquel

Jullie zijn nu in Kuala Lumpur en vliegen over een uurtje
    Goeie reis nog naar Perth 5 uurtjes maar ha ha en dan begint de vakantie echt groetjes van ons xx

• 28 December 2011 - 19:24

Wakkies:

Lieve bloemendaaltjes,
    Suc6 met jullie avontuur!
    Geniet ervan!! Tot laterrrrr.
    K en the Wakkies

• 28 December 2011 - 21:21

Joop En Lizet:

hoi stoere , alles goed gegaan gehoord van Ans geweldig eindelijk onderweg geniet er van kus

• 29 December 2011 - 08:44

Wilhelminastraat 64:

ik hoor dat alles is goed gegaan.
    We kijken uit naar de eerste foto"s
    en verslag van jullie reis.
    Kus aan de fam.

je grote broer.

• 29 December 2011 - 21:09

Fred En Diana:

hoe heet de eerste camping?ff kijken

• 02 Januari 2012 - 20:12

Jaap En Yvonne:

Hoi Roy en Raquel
    Een heel gelukkig en gezond 2012
    En maak iets heel moois van jullie reis door Australie en geef die kleine man een dikke knuffel, heel veel plezier
    Jaap en Yvonne

• 07 Januari 2012 - 11:51

Ria:

hoi liefjes. wat een leuke belevenis zeg .ik zit het met traantjes het te volgen .En die Leif jongens geweldig .Dat blijft hem zijn hele leven bij.Nog veel plezier ....en voorzichtig ????? he?.Liefs van mij XX Tante Rie .