Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Flower

Blijf op de hoogte en volg Raquel

11 Augustus 2014 | Thailand, Ko Chang Tai

We zijn regenachtig begonnen op het eiland...maar na een nachtje slapen hebben we alleen maar volop zon gehad...pfff. Via booking.com hadden we sea view resort weten te boeken, voor een leuke prijs, jeetje wat een luxe daar. De eerste avond op het resort een bbq visschotel gegeten...mmm. De tweede dag hebben we lekker rond gehangen op het strand en bij de twee zwembaden...vooral voor Leif een geluksmomentje. Prachtig allemaal. De tweede dag hebben we een scooter gehuurd om het eiland te verkennen, wij zitten aan de westkant en deze kant hebben we uiteindelijk volop kunnen bewonderen. Leif zat voorop daarna Roy aan het stuur en Raquel achterop. Het was geweldig....met z'n drietjes intens van genoten. Naar een waterval geweest in de jungle...Leif was een echte Freek Vonk...heel serieus ging hij te werk...haha. Op de terugweg verrukkelijke krab op bij de pier van Bang Pao. Nu hebben we een resort op white sand beach geboekt, beetje backpackers plaatsje, toch iets wat ons blijft trekken. Luxe was op top, maar eten op het strand met lekkere tentjes is ook voor ons luxe...vandaag hebben we een snorkel en vistrip gemaakt...waaronder het prachtige eiland Koh Wai bezocht...Leif had zijn zelfgespaarde snorkel mee uit Nederland, soms wat water binnen gekregen maar hij bleef maar doorgaan...hij wist niet wat ie zag onder water...het was ook prachtig. Roy had nog een vis gevangen, de hele boot begon te klappen...dat was de kers op de taart!!! Nu na een heerlijke vismaaltijd op het strand gegeten te hebben duiken we ons bedje in. Morgen gaan we met de scooter het oosten van het eiland bewonderen en woensdag gaan we terug naar Bangkok...laterrrrr

• 11 Augustus 2014 - 17:49

Alysha:

Wat heerlijk allemaal..
    Blij dat jullie zo genieten..

Dikke kus ♡

• 11 Augustus 2014 - 19:13

Marcel En Lisanne:

Wat klinkt het allemaal goed buurtjes! Geniet er nog even van!!

Liefs Marcel en Lisanne

ps met dotje en binkie gaat alles goed hoor!

• 11 Augustus 2014 - 20:49

Ans:

Wat een prachtige foto s .Wat zal Leif veel te vertellen hebben Kus

• 11 Augustus 2014 - 23:38

Felix:

Hey luitjes,

• 11 Augustus 2014 - 23:44

Hey luitjes
    Nu gaat het goed hoop ik met m'n verhaaltje typen
    Jullie vermaken je prima zo te lezen mooie foto's hoor
    Leif geniet er ook van
    Geniet er nog even van het is hier pokke weer niks aan mss kunnen jullie langer blijven hahah

Groetjes Heleen & Felix.

• 12 Augustus 2014 - 08:43

Astrid:

Superleuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Mooie trip weer hoor....geniet er lekker van! X

• 12 Augustus 2014 - 10:21

Lizet Bloem:

wat een leuke verhalen allemaal geniet er vol op van dikke kus (die scooter is wel beetje eng)

• 13 Augustus 2014 - 16:30

Yvdaalen:

Eindelijk een berichtje van ons, wij genieten van de reisverslagen en de mooie foto's. Een goede en veilige vlucht terug. Xxxx