Elephant Nature Park - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Elephant Nature Park - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Elephant Nature Park

Blijf op de hoogte en volg Raquel

03 Augustus 2014 | Thailand, Chiang Mai

Pffff....wat hebben wij twee geweldige indrukwekkende dagen achter de rug. Het van dichtbij zien van deze geweldig mooie en lieve beesten heeft ons zo gelukkig gemaakt. Na een busrit van ongeveer 1.5 uur kwamen we aan bij het park, waar ook heel veel honden en katten wonen....dus dit was eerst wel weer een drempeltje voor Leif... Trouwens, onderweg in de bus, kregen wij een introductiefilm over het park te zien....erg indrukwekkend hoe dit park is opgezet door Lek Chailert. Bij aankomst mochten we de olifanten voeden...leuk! Daarna een wandeling over het park, met een Thaise lunch. Met de olifanten de rivier in geweest om ze met emmertjes water te wassen...ook weer zo leuk!
Na een heerlijk diner en een biertje ons mandje opgezocht, we verbleven op het park....waardoor we 's morgens werden gewekt door het trompet geluid van de olifanten. Na weer een wandeling over het park zijn we na de lunch de jungle in gegaan om een aantal wilde olifanten te spotten. Op dat moment werden we verrast door een tropische regenbui....maar we bleven onze weg volgen....het was super spannend maar weer geweldig deze dieren in het wild te ontmoeten! Heel bijzonder....wat zullen we lekker slapen.....morgen vertrekken we uit Chiang Mai...dan gaan we met de nachttrein naar Bangkok....laterrrr

• 04 Augustus 2014 - 00:51

Lia En Marcel:

Wat een prachtige ervaring hebben jullie meegemaakt en ook van die geweldige foto's supermooi.een hele goede treinreis naar Bangkok en nog heel veel plezier Xx

• 04 Augustus 2014 - 08:53

Wim, Marsha En Sven:

Gaaf!

• 04 Augustus 2014 - 21:22

Ans:

wat een belevenis geweldig.Zie het fotoboek al voor me.Ik wil ook daarna toe. Ha ha en leif niet bang mooi hoor luitjes nog veel plezier.xxx

• 05 Augustus 2014 - 23:26

Felix:

Leuke foto's hoor
    Top vakantie
    geniet ervan!!!!!

• 06 Augustus 2014 - 11:22

Melissa :

Wauw! Wat een geweldige ervaring.