Via Helsinki in het o zo leuke Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu Via Helsinki in het o zo leuke Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raquel Bloem - WaarBenJij.nu

Via Helsinki in het o zo leuke Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Raquel

30 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Ja hoor we zijn er eindelijk...het was best een lange reis. Maar met Finnair is het prima verlopen...alhoewel we van Amsterdam naar Helsinki een broodje rendierenvlees aangeboden kregen...zelfs de mannen wilden dat niet...haha... Eenmaal in Bangkok aangekomen zijn we na 1.5 uur doorgevlogen naar Chiang Mai...vliegtuig wilde net opstijgen toen toch maar volop in de remmen, aangezien er een tchinische fout was waargenomen...was een minder leuk momentje...maar een uurtje later vertrokken we alsnog. Vanmiddag heerlijk in het zwembad bij het hotel gezwommen...toen een kort tukkie gedaan en met de tuk tuk naar een enorm heerlijk Thais eettentje geweest, op aanraden van de chauffeur... We hebben genoten...garnalen vers fruit...gefrituurde groenten en garnalen....foto's volgen. Nu uitbuiten en naar bed...we kunnen wel een goed nachtje slapen gebruiken. O ja...we zijn zo trots op onze kanjer Leif....geen kick gegeven tijdens de reis....heerlijk ventje! Laterrrrrrr

• 30 Juli 2014 - 16:56

Lizetbloem:

Gelukkig alles goed gegaan , was toch een beetje eng , nu lekker genieten , dat je een super mannetje hebt wist je toch al , t reizen zit in ze n bloed kus geniet van alles

• 30 Juli 2014 - 18:56

Yvonne Van Daalen:

Fijn dat de reis goed gegaan is.Dat broodje rendierenvlees had ik wel willen proberen hoor, die Leif is inderdaad een kanjer nu lekker gegeten en gauw bij slapen. xx

• 31 Juli 2014 - 08:36

Astrid:

Wat leuk om weer te lezen over jullie avonturen...geniet er lekker van .... X

• 31 Juli 2014 - 10:58

Melissa Van Daalen :

Fijn dat alles goed is gegaan. Toch wel eng met die technische fout... Gelukkig op tijd achter gekomen! Valt me tegen van Roy dat hij dat niet eens wilt proberen hoor ;-) haha..
    Wat een topper is Leif!! Xxxx

• 31 Juli 2014 - 12:17

Lia En Marcel:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen was even spannend begrijp ik lekker genieten nu en we wachten op jullie volgende verslag

• 31 Juli 2014 - 22:03

Wim, Marsha En Sven:

Geniet! Benieuwd naar de foto's!! Groetjes..

• 01 Augustus 2014 - 11:09

Marcel:

Gefeliciteerd met je moeder schoonmoederen oma nog een fijne vakantie groetjes uit het zonovergoten VIanen.